AAAL

by 00:26 2 yorum
Ankara Atatürk Anadolu Lisesi. Bugune kadar okuduğum okullardan kendimi ait hissedebildiğim tek okul. Bu okulun her mezunu gibi bende izlerini ömür boyu üzerimde taşıyacağım.
Mezun olduktan sonra karşılaştığım ilk etki Üniversite ortamının hayalkırıklığı oldu. Benim için orada yeni birşey yoktu, ben zaten bu ortamı okulumda yaşamıştım. Bir çok insan yeni girdiği bu ortamı çok sever, çok kolay adapte olurken ben hayal kırıklığına uğradım. Herkes yeni arkadaşlar edinirken, benim hayatım boyu yanımda olacak arkadaşlarım hep 'okulumdan' oldu.

Pek çok özelliği vardır aklımıza kazınan
Eskiden hapishane olduğu efsanesi, kantindeki zincirler..
Eşofmanı göğsüne kadar çekili beden eğitimi öğretmeni
"Yürü yeni gelin gibi süzülüyosun" gibi, muhteşem benzetmelere sahip müdür yardımcısı
Stand-up havasındaki sabah törenleri.
Gri kanvas pantalon ve kısa kollu bir tshirt'ün okulun resmi kıyafeti olabilmesi
Tarihin en sosyal ilk 100'e giren öğrencileri
Aşure günleri
Kimya dersindeki çiğköfte partileri
'Otlak' taki kahve+kanyak partileri
Altı kişinin bir tuvalete doluştuğu duman altı tenefüs partileri
Kendi icadımız Dünya Makarna Günü
Devamlı mevcut olan tenefüs havası ve derslere istenildiği anda girilip çıkılabilme özgürlüğü
B blok arka merdiveni
Tüm okulun imzalı kağıt attığı küpün çatıdan atılarak kırılması
Muhteşem akustikli spor salonundaki kış şenlikleri
Kantinin muhteşem bir icadı olan basılmış...

Aklıma gelen garipliklerinin, güzelliklerinin, anılarının sadece bazıları.
Okulumun her şeyden önce bir havası vardır, tüm öğrencileri türkiye ortalamalarının üzerindedir ve sürekli bir yarış içerisinde olursunuz. Rekabet de başarıyı sürekli artırır. Asla liseye girdiğinizdeki gibi çıkmaz, kendinizi çok geliştirmiş olursunuz.İleride mezun olduğunuzda diğerlerinden farklı olduğunuzu hissedersiniz. Ve herkesin ilerde yaşadığı sosyallikleri, siz çoktan deneyimlemiş olursunuz.
Size sorulan 'Hangi Atatürk Anadolu, Sıhhiye mi Beşevler mi?' sorusundan aldığı Beşevler yanıtından sonra boşuna gözleri parlamaz karşınızdaki insanların kilometrelerce uzaktayken bile. Okulunuzun kıymetini bilin, onu aslında AAAL yapanda sizlersiniz.

Çağlar Biber

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

2 yorum:

  1. çok iyi bi yazı. bi aaal adayı olarak gerçekten heyecanlandım. teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, umarım lise hayatınız güzel geçer:)

      Sil