20. kez hoşçakal

by 11:10 0 yorum
Sende diğerleri gibi geldin. Gelişine içtik, eğlendik güldük.. Gidene üzülemedik bile hiç. Biri gelirken biri gidiyordu aslında yine. Giden yine geride kalmış unutulmuştu..
Her gelen gideni aratır derlerya. Bu kez de arattı sanırım. Her yeni gelen sevilir önce, beklentiler hayaller vardır. Ama yinede çoğunun sonu hayal kırıklığı oldu bugüne kadar hep. İnsan yetinemez çünkü. Daha kötüsünü görmeden en kötüsü olduğuna inanır hep. Sen de bekleyerek geçtin. Mutlu olmayı bekledik birlikte. Yenisi gelene kadar en iyisi olmaya çalıştık. Kısacık ömrüne ne sığdırsak kârdı aslında bizim için. Sende doğmuş büyümüş ve ölüyordun diğerleri gibi. Gelişin hepsinden güzeldi. Ben büyüdüğümden midir yoksa sen mi çok şey öğrettin bilemedim hiç. Ama farklıydın diğerlerinden. Unutulmayacak bir yerin oldu bende, izin kaldı. En çok sevdiğim, hayattan tat aldıklarımı seninle buldum, seninle kaybettim. Şimdi giderken onlarıda yanında mı götürüyorsun, yoksa yeni gelene kalmış hatıraların var mı seninde? Beklentiler yine aynı, hayaller umutlar. Şimdiye kadar olmayanlar olsun istiyoruz yine her zamanki gibi, hiç düşünmüyoruz ya daha kötüsü olursa diye. Hepimiz eğlenip kutluyoruzda, acaba neyi kutluyoruz bilen varmı aranızda? Hayatımdan neler götüreceğini neler getireceğini bile bilemediğim yeni geleni mi, yoksa gidenin götürdüklerini mi kutluyoruz?
Hayatıma giren 20. kişisin, ben hepsini kutladım bugüne kadar, sana buruk veda ediyorum 2010, benden götürdüklerin hep seninle kalsın..

Çağlar Biber

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 yorum:

Yorum Gönder