Düşümde Giydiğim Gömlek

by 17:44 0 yorum
Tanım: Olmadan yaşayamama olgusu. Güvende hissetmeden yaşama, rahatsızlık duyma. Kişiden kişiye değişir.Kimisi hayata karşı hisseder, kimisi birine, kimisi bir şeye, Tutkuları vardır hepimizin. Damarlarımızda akan kanı hissettiren...
Her zamanki gibi, her zamanki yerimde duruyorudum. Kaderimi kabullenmiş hiç sesimi çıkarmadan. Üşürdü ben yokken en sevdiğim. Yegane görevimdi onu korumak. Onun için ne kadar değersiz olsamda, gömleğindeki bir ilmekten veya bir düğmeden ileri gidemesemde, farkına varırdı hemen yokluğumun..
Küçücük bir düğümdü bizi birarada tutan.
Her zamanki gibi, aceleyle uyandı. Açamadığı gözlerindeki telaş her halinden belliydi. Başucunda hazır beklemiştim tüm gece. Akşamdan hazırlamıştı beni yine.
En telaşlı anında ona yardım edeyim diye.. Bir hışımla uyandı, kaldırdı yattığım yerden ve sarıldı bana. Tüm kokusu üzerimdeydi artık. Onsuz geçen saatlerdeki huzursuzluğum gidivermişti. İlk günkü kadar heyecanlandırırdı kokusu. Bana sarıldı ve yüzünü yıkamaya gitti. Boynundan ayrılmadan onunla gittim. Bir iki damla suya aldırış etmeden, kokusunu içime çektim. Yorucu maratonu yeniden başlamıştı. Hep yersiz kalmıştım ben. Kırgın kaldım bu yüzden ona hep..
Isıtamadım altımdaki diğer altısı gibi. Yüzünü yıkamıştı. Bir an durdu...
...
...
...
...
Başını kaldırdı ve aynaya baktı. Gözlerine. Gözlerimin içine. Birden gözleri eksik olan yakasındaki düğmeye kaydı. yavaşça dokundu.Yüzünü yıkarken, gördüğü rüyalarla birlikte deliğe düşürdüğünü farketti. Karanlığa baktı bir buçuk saniye.
Karanlık bir anda her yeri kapladı
Gözlerimi açtım, Vücudum kaskatı kesilmiş nerede olduğumu anlamaya çalışıyordum. Yatağımda tavana bakarken buldum kendimi. Öylece kaskatı yattıktan kısa bir süre zaman yeniden işlemeye başlamıştı. Başım dönüyordu, boynum tutulmuştu, ellerim titriyordu..
Her zamanki gibi, kokusu başımı döndürmüştü. Diğer gömleklerinin arasından beni seçmesini beklerkenki heyecanım uykum dağılana kadar sürdü. Yüzünü yıkamaya koşarkenki telaşı tüm gün boyu geçmedi. Aynaya bakarkenki hayal kırıklığı ise, geriye kalan üç beş hayalle birlikte buhar oldu
Gitti

Çağlar Biber

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 yorum:

Yorum Gönder