Ben Pima

by 10:46 0 yorum
Bozuk bir gitarım. Eskimiş, parmak izlerim üzerinde. Boyaları parmaklarımda. Bir tek teli var, la. Hangi notaya basarsan bas, o sadece la. Sen onu başka notalar çalmaya zorladıkça, o direnir sana. Yüzlerce ritmime eşlik etti, farklı şarkıların farklı notaları oldu. Bazen parmaklarım acıyana kadar çaldım aynı şarkıyı, ama o hep aynı yerde dahil oldu senin şarkına.
Yeni teller aldım gitarıma bugün, mi re sol si mi.. Altı telimin arasından yine tek kullandığım la oldu. Tüm şarkılarımı la ile çalmaya çalıştım. Gitarıma bakmadım çalarken, ellerim kendiliğinden buldu hep la'yı. Sesin çok yabancıydı çoğu kez, ama la bir taneydi. Tüm şarkılarımın bir tek notası, sessiz gecelerimin şarkısı oldun. Bir şarkı da sen söyle benim için..

Çağlar Biber

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 yorum:

Yorum Gönder