Kal Yinede

by 19:43 0 yorum
Sen kal benimle biyere gitme
Ben bilemem bugünümü yarınımı sen kal yinede
Sen kal ben giderim canım isterse
Ama kelimelerim biter benimde.
Büyürüm ben bir gecede
Sonra çocuk oluveririm dizlerinin dibinde
Sesim kısılmaz benim çığlık atarken
Kulaklarım ağır işitir, sanki çok konuşurmuşsun gibi,
Körelir dudaklarım sanki seni seviyormuşum gibi.
Boğazım kurur hiç su içmemişim gibi...
Konuşamam ben tutuktur dilim,
Kalemimi dik tutarım, sanki okuyormuşsun gibi.
O yüzden sen kal benimle bir yere gitme,
Lafım bitince ben giderim yine bir yerlere.
Sözlerim bitmezki benim
Sanki sen beni beklermişsin gibi...

Çağlar Biber

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 yorum:

Yorum Gönder